Sags-/timestyring

Funktioner

Sagsstyring

SALDI Online time-sagsstyringsprogram giver dig sagskartotek, Kundekartotek med stamdata, sagsplanlægning og et samlet overblik over sagen fra opgaver til økonomi.

Sager

  • Sagskartotek 
  • Kundekartotek med stamdata
  • Sagsplanlægning 
  • Samlet overblik fra sag til økonomi
SALDI online time-sagsstyringsprogram giver en effektiv økonomistyring på sager/projekterne. Tilbud-/ordrelister, Akkordlister, Lønomkostninger, Faktuteringsoverblik. Og automatisk bogføring med det integrerede regnskabsprogram SALDI.

Økonomistyring på sager

  • Tilbud-/ordrelister 
  • Akkordlister 
  • Lønomkostninger
  • Faktureringsoverblik 
  • Automatisk bogføring med det integrerede SALDI  regnskabsprogram 
SALDI Online time-sagsstyringsprogram kan du registere dine medarbejders timer, fravær og ferie. Lave deres lønlister, indtaste lønsatser, oprette medarbejder kartotek, lave timesedler og overføre disse omkostninger til de enkelte sager/projekter hvis der er behov for dette.

 Timer & Løn

  • Lønliste
  • Lønsatser
  • Medarbejder kartotek 
  • Timesedler 
  • Tidsregistrering

Det skal være let og effektivt!


Derfor kan alle vores løsninger bruges på alle devices, så længe du blot har adgang til internet. 


Det gør det let for dine medarbejdere, hvis de ikke har en fast kontorplads med en bærbar i nærheden. 


Kontakt os for at få et tilbud til din virksomhed

Tlf.: 4690 2208

Mail.: Info@saldi.dk